POWERDAY

Powerday är något som vi har en gång varje vecka. Då är vi tre guider från mitt hotell och 3 guider från grannhotellet Villa Mandi + vår chef som på förmiddagen är på vårt hotell och har massor av aktiviteter och sedan är på på Villa Mandi på eftermiddagen och avslutar till sist med ett stort MiniDisco! Det är lätt den roligaste dagen i veckan!

Spoondiving

Lek i poolen

Vi hade ingen pump...

Madrassrace!

Elin och Ramona

Jag var otroligt smidig på madrassen

Jag och Daniel tävlar

Lek i open House

MiniDisco i poolen

Kommentarer
Postat av: Julia

Kom hem nu. Det är inte kul längre ju.

2009-12-11 @ 10:57:51
Postat av: PAPPAN

ok, jag har redan kommenterat spirorna. Men vem är hårdingen i bakgrunden på cakeet?

2009-12-14 @ 19:42:02
Postat av: PAPPAN

caféet, förstås.

2009-12-14 @ 19:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0