Tiden går fort

Idag har jag haft det sista välkomstmötet på Viva Sunrise, mitt hotell. Det är nämligen så att Ving ska sluta med nästan alla välkomstmöten! Det är bara de stora hotellen som Sunwing och SunGarden+ som har kvar dem, så det blir mer tid över till annat. Jag kommer dock tillsammans med tre andra hålla välkomstmötena på SeaClub som är ett SunGarden+ hotell så för mig blir det inte så stor skillnad. Men det är verkligen en stor förändring i ving-världen.

Sen har jag en tråkig nyhet: Jag har opererat knät. Jag hade någon slags infektion så de var tvingen att skära i mitt knä och nu har jag 10 stygn. Not that nice.

Och så självklart en rolig nyhet också: Ikväll ska vi åka till Cala-Bona. Reseledarna där arrangerar en maskerad med vatten-tema, så vi ska alltså klä ut ut oss till nåpgonting som har med havet att göra. Problemet är bara att jag inte har någonting att klä ut mig till! Jag får se om jag kanske kan låna något av show-teamet på hotellet.

Btw kan jag inte förstå hur snabbt tiden går. Jag har snart varit här i 2 månader men det känns som att jag nyss kom. Det är hemskt hur snabbt tiden går, jag har aldrig haft så här kul i hela mitt liv! Jag vill inte lämna Mallorca.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Oh TAck, hoppas hoppas.

Jag vill bli till nästa sommare, så jag har sökt till apollo,fritidsresor och ving.

Har du några andra bolag ja kan söka till?, eller andra ideér för att jag ska lyckas? :).

Super snällt av dig som svarar på mina frågor.



Kram

2009-06-28 @ 14:13:24
URL: http://kyling.blogg.se/
Postat av: REBECKA

Ok Tack så mycket :)

2009-06-29 @ 15:01:06
Postat av: Anonym

Pussar o kramar från Mamma

2009-07-02 @ 10:22:49
Postat av: pappa

Var rädd om Dig. Du får inte jobba så att Du går på knäna......:)Ses snart. Älskar Dig.

2009-07-02 @ 11:13:23
Postat av: Johanna

Det känns som du varit borta i evigheter :P

2009-07-20 @ 08:35:30
URL: http://dayglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0