Första arbetsdagen!

I onsdags var det min första dag med uniform. Det kändes såå bra! Jag började dagen med service i en och en halv timma och sen höll jag välkomstmöte!! Jag var så sjukt nervös, trodde att jag skulle dö, men jag klarade mig uppenbarligen och fick en hel del utflykter sålda.
Senare på dagen åkte alla reseledare från Alcudia och några från Cala Bona ut på en av våra utflykter för att se hur den var! Det var en helt underbar och superrolig eftermiddag!

Sangria ;)

Firrar i nätet

Christer försöker förgäves bli brun och Ken steker (bokstavligt talat) full med olja

Jeanette och Nicholas

Min norska roomie Linn och Ingsan

Min danska roomie Lärke och Jesper

Fredrik, Sofie, Amanda och Jessika

Naaw :)

Edin var taggad :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser riktigt härligt ut!!!

Vi ses snart!

Kram//Mami

2009-05-23 @ 22:52:29
Postat av: professorn

Jag tror, att Du har en naturlig talang för det här jobbet och då har Du den stora fördelen att talang kan man inte arbeta sig till -men det kan man med kunskap och erfarenhet. När Du är mer van så kommer Du att se hur lätta du tycker att rutinsysslorna är och det är då Du kommer att utveckla Din storhet. Detta gäller vad Du än väljer att syssla med för du har uppenbart gåvan. Kram. Professorn.

2009-05-24 @ 11:45:27
Postat av: Johanna (S)

Jag tror att du ser riktigt sassy ut i den där uniformen..... ;)

2009-05-25 @ 12:39:25
Postat av: Yass

Oj fan vad jag är efter. Jag trodde du skulle börja imorn :P

Träffade din mor igår på Stagg. Hon sa att hon åker snart. Gud vad mysigt! Puss

2009-05-26 @ 22:44:40
URL: http://dubbelparkering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0