Hektisk vardag

Just nu är det otroligt mycket att göra, när jag inte jobbar är det massa kontorsarbete så jag hinner verkligen inte blogga! Men som allt annat går det i perioder och så fort jag hinner kommer jag berätta om allt kul jag har gjort och även lägga upp massa nya bilder, bland annat de första i uniform, från välkomstmöte och flygplats ;)
Lite snabb uppdatering: Mamma och Hans är här och det känns hur bra som helst. Jag har lyckats hyra en bil åt dem i två dagar med en ordentlig rabatt, vi är ute och äter goda middagar och har även hunnit ligga på stranden.
Igår var jag på flygplatsen, för första gången på kvällen. Det var superhektiskt då nästan alla flyg landade samtidigt och vi var bara 4 stycken. Flygplats är det roligaste med jobbet, det tycker nästan alla.
Nu måste jag rusa, om mindre än en timma ska jag och de andra guiderna åka till Magaluf där vi ska träffa alla andra ving-guider från ön, äta middag, gå barrunda. De är några vi samarbetar med som anordnar så att vi ska veta vilka de är! Det kommer bli riktigt kul.
Nu vet ni att jag lever. Hörs snart igen!!


Kommentarer
Postat av: Julia

"Det är ju alltid roligt att ligga med någon på stranden"

2009-05-31 @ 20:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0