Hotellet

Nu sitter jag på hotellrummet och skriver. Det känns helt ofattbart att jag äntligen ska åka. Dagen har sett ut så här: Vid 4 vinkade pappa, Anna och Martin hej då vid tåget och vid 7-tiden kom vi fram till Malmö. Vi tog en flygbuss ut till Sturup och checkade in på hotellet vid 8. Efter att vi dumpat väskorna på rummet åt vi en supergod middag på restauranten och sen satte vi oss i baren ett tag. När vi kom upp på hotellrummet igen tråkade jag ut Putte genom att ha en lång skönhetsbehandling :P Men han fick det han var sugen på sen.................... en till öl i baren. Såklart. Där satt vi och mös ett tag tills vi gick upp igen och nu sitter jag här. Nästa gång jag hör av mig är jag på Mallorca! Hör av mig så fort jag kan!



Kommentarer
Postat av: Erika

LÅÅÅÅTTTIIIIISCH!!!!!!!!!!!

Don't goooooooo.... Känns så jävla sorligt... Fast jag är glad för din skull! Fast ändå... NOOOOOOOOO!!!!

2009-05-12 @ 12:55:14
URL: http://nanni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis på namnsdagen lilla gumman! Pussar o kramar//Mamma

2009-05-12 @ 21:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0