Introveckan: Onsdag

I onsdags fick vi skjuts av Goran till huvudkontoret i Palma. Där fick vi träffa staben, fylla i lite papper och sedan gå till polisstationen för att fixa NIE-nummer. Fråga mig inte vad det är, jag tror att det ett spanskt personnummer, men jag är inte helt säker. När vi kom till polisstationen var det en suuperlång kö. Vi gick runt hörnet för att kolla, men där fortsatte kön ännu längre! Men det var bara att gå och ställa sig och vänta, och det tog faktiskt bara en timma innan vi kom in, men väl inne fick vi vänta 60 nummer innan det blev vår tur! Sinnessjukt.
Sen åt vi lunch, och efter det hade vi genomgång av trafik (flygplats), bokning, biljettförsäljning och sånt.

När vi var klara skyndade vi oss att bya om och sminka oss, och sen åkte vi med vår Area Manager direkt från Hk till Son Amar. Där var alla Ving-guider från hela Mallorca.  Först fick vi en drink i baren och sen fick vi gå back-stage och kolla hur de gör showen. Efter det samlades vi för lite tilltugg innan vi satte oss vid våra bord inne i stora salen och började äta och titta på showen. Den var helt fantastisk! Det var sång, dans, komedi och trolleri samtidigt som vi fick massor av gratis vin, 3-rätters och så satt vi längst fram också. Jag kan inte fatta att sånna här saker ingår i mitt jobb!
Efter showen åkte alla tillbaka till Alcudia, där de flesta gick till Twister och festade vidare. Jag och min rumskamrat Linn åkte dock hem vid 3 när de andra gick vidare, det fick räcka för min första kväll ute.


Kommentarer
Postat av: Julia

Gud, vad härligt det låter! Mysigt. Jag är avundssjuk nu. :P

2009-05-15 @ 11:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0