Packningsproblem

Imorgon tar vi tåget till Malmö där jag och Putte ska bo på hotell. Det blir vår sista natt tillsammans på väldigt lång tid så det kommer bli sorgligt men ändå väldigt mysigt.
Dagen efter åker jag kl. 08.00 från Sturup och kommer fram till Mallorca efter ungefär 3 timmar. Spännande!!

Just nu är jag i full gång med packningen. Jag har skrivit en packlista på två sidor, hoppas allt går i! Som tur är får jag ha med mig 40 kg, alltså dubbelt så mycket än vanligt, men jag siktar på att ta med mig 30. Jag kommer förmodligen att ha med mig en del nytt hem efter de här fem månaderna ;)

Nu måste jag skynda mig, har massor kvar att göra! Skriver mer imorgon när jag har kommit fram till hotellet.


Kommentarer
Postat av: Yass

Usch vad nervös jag är!

2009-05-10 @ 23:38:49
Postat av: Anonym

Lycka till lilla sööötis! Det kommer att gå sååå bra. Puss puss//Mam

2009-05-11 @ 14:04:14
Postat av: Anonym

Lycka till lilla sööötis! Det kommer att gå sååå bra. Puss puss//Mam

2009-05-11 @ 14:08:13
Postat av: ems

va fick man göra på reseledar kursen va det mycket hålla tal och sånt. sen hur långt tid tar allt, från att man ansöker om att få jobba som reseledare till att man börjar jobba(vi antar att ja får jobb efter reseutbildningen)

2009-05-11 @ 23:36:23
Postat av: Julia

Du får ändra så man ser vem som har kommenterat blogginläggen. Det ser man inte nu. Bara ett tips. Lycka till i alla fall, gullet & grattis på namnsdagen! Puss

2009-05-12 @ 18:43:17
Postat av: petra L

Ser verkligen härligt ut :) Hoppas dina 5 månader blir toppen. Vi hörs gumman, ta hand om dig Puss

2009-05-24 @ 22:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0