Familjedag!

I fredags hade vi team-dag, eller familjedag som vår chef så fint har söpt om det till. Efter att jag hade jobbat lite på förmiddagen, och vi hade haft veckomöte fick vi reda på vart vi skulle. Först Katmandu, sen middag på Casablanca och till sist PIRATES!!! Alla bara skrek när vi fick reda på det. Katmandu är ett jättehus som är upp-och-ner. I huset finns det en massa saker att göra. Det påminner lite om lustiga huset på grönan, med spegelhall, och snurrande rum, men det fanns också en massa andra roliga saker. Det bästa är 3D bion då man sitter i stolar som rör sig i takt till filmen, ni vet, så att det känns som att man verkligen åker på riktigt. Vi gick på alla filmerna!
När vi så hade ätit och druckit lite vin var det dags för Pirates. Jag hade redan innan hört massa bra saker om pirates, från några av mina kollegor som hade varit där innan. Det är en show, med supersnygga och vältränade akrobater/dansare som är pirater. Showen är helt fantastisk och alla tjejer satt och dreglade över de avklädda männen. Jag kan inte ens förklara hur bra den är, men jag kan säga att det var utan tvekan den absoluta bästa show jag NÅGONSIN varit på. Och då är jag ett musikal-freak som har varit på massor av sådana saker. Men ingenting går ens att jämföra med pirates. Bra musik, bra dansare och riktigt underhållande. Jag och Linn har redan bestämt att vi ska gå snart igen, så fort vi får chansen!
Den bästa team-dagen man kan ha!

På väg till Magaluf

Linn körde vår bil

och de här mupparna åkte med

3D bion!

På Casablanca

Rikke och Jessika är lättroade

Haha

Den bästa posen Ken kunde komma på....

Linn ser taggad ut....

Innan Showen!

Jag och Linn lämnade gänget för bättre platser :P Inte snällt men så värt.

och tillslut en bild på hela familjen!


Kommentarer
Postat av: anna

Hoppas att du har det bra sötfia! Följer bloggen tittsomtätt. Ta hand om dig! Massa pussar och Kramar <3

2009-05-30 @ 09:30:50
URL: http://annastumpan.blogg.se/
Postat av: BELLA

haha på casablanca min vän, kysstes jag och Billy för första gången :)

2009-06-03 @ 02:50:33
URL: http://bellibula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0