Framme på Mallorca

Nu är jag äntligen framme och sitter i en underbar lägenhet som nu är mitt nya hem!
När jag kom fram till Mallorca idag möttes jag av min chef, Sara-Lisa, som gav mig ett välkomst-kuvert. Hon presenterade mig för två danska tjejer som också kom idag, en som var helt ny som jag, och en som hade jobbat några säsonger. Vi hoppade på en transferbuss som tog oss till Alcudia, där vi mötte lite fler guider på kontoret.
En guide, Julia, skjutsade mig till min lägenhet där jag fick lämna väskorna innan vi åkte vidare till en lunchrestaurang. Där mötte vi upp Sara-Lisa, de två danska tjejerna och åt lunch samtidigt som Sara-Lisa gick igenom vårt välkomsthäfte. Sen åkte vi tillbaka till kontoret där vi fick våra uniformer och lite sånt, och efter det kom jag hem till lägenheten där jag bara kopplade av, provade mina uniformskläder och packade upp. Där träffade jag en av mina rumskompisar, en norsk supergullig tjej som heter Linn och vi satt ute på balkongen och pratade ganska länge. Hennes mamma är här också! Det är därför lägenheten är så städad, handukarna fräscha och fint ihopvikta och det finns massa mat, dricka och frukt sa de! Det är skönt med mammor :)

Nu har jag varit och ätit kinabuffé till middag med tre andra guider. Det var jättetrevligt! Alla jag har träffat är supertrevliga och de ska bli kul att träffa resten av gänget imorgon då vi ska till Son Amar på en stor show och äta trerätters-middag!
 


På arlanda imorse


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan va kul sötnos!



Puss Johanna paanna

2009-05-13 @ 10:10:59
URL: http://dayglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0