Kick-off

På vår kick-off åkte vi hela vägen upp till nord. Som tur var hade jag Ramona, Andreas och Roope omkring mig på bussen så det blev en kul bussresa!



När vi kom fram till Puerto de la Cruz så blev vi bjudna på tapas på ett hotell. Under middagen upptäckte vi också en cool specialeffekt på Ramonas kamera.



På samma hotell spelade vi också bowling på en pytteliten och supergammal bowlingbana där käglorna hängde i snören.


Sedan åkte vi till ett annat hotell där vi fick ta in på hotellrum för att duscha och göra oss fina inför kvällen


Efter det åkte vi iväg och åt en trerättersmiddag där Hanna höll ett tal för männen, Fredrik ett för kvinnan och servicecheferna Magnus och Peter tävlade i manlighet.







Sista stoppet blev en kareokebar. Alla teamen alltså finska teamet, SunGarden teamet, By-guide teamet och staben skulle bidra med en låt. Min chef kom fram till mig och sa att de hade bestämt att jag skulle sjunga för SunGarden - ensam. Självklart, jag är inte den som backar så jag ställde upp för mina fegis-kollegor och sjöng själv - Maria Carey med Hero. Här har ni det finska teamet inär de sjunger:


När vi kom tillbaka till Playa de las Americas gick vi till viking och där satt vi och drack öl med Niclas Wahlgren som var och gjorde ett reportage med hjälp av Ving och vår golfguide Fredrik.

Kvällens roligaste kommentar var Elises: "Ni ser ut som far och son" om Marcus och Niclas. Det var nog det sista mr. Wahlgren ville höra, speciellt eftersom det bara skiljer typ 10 år mellan dom, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0