Night out @ San Telmo

I söndags var jag, min roomie Andreas och Ramonas roomie Roope på San Telmo och hade det mysigt. San Telmo är en bargata precis vid havet där allt är så spanskt det kan bli. I en sluttning ner mot stranden ligger massor av barer, restauranter och tapas-ställen på ena sidan, och en trappa ner på strandpromenaden är det många klubbar och barer där det endast hörs latino, salsa och reggeaton. I like!!
Vi började att gå till ett ställe där vi rökte vattenpipa med äppelsmak.
Efter det blev vi hungriga och gick till ett annat ställe på gatan där vi drack öl och delade på en stor pizza.
Sedan var det dags att röra sig ner mot strandpromenaden och där gick vi till en latinopub. Där hade vi superkul men helt plötsligt riktades uppmärksamheten från killarna mot något helt annat än vår lilla trio. Jag undrade varför jag helt plötsligt blev ignorerad men när jag vände mig om såg jag svaret: Spanjorskor som dansade salsa i korta kjolar. Eh, i den genren har jag inte så mycket att komma med. Själv hade jag sneakers, slitna jeans och en stor tröja så när grabbarna hade fått sitt ögongodis gick vi vidare till Magic. Ett riktigt fett ställe som jag har hört många prata om. Inrett helt i indisk stil, sköna soffor och bra musik. Riktigt nice kväll. Jag ska definitivt börja gå ut mer med killar - och då menar jag inte dejta. Nej öl, pizza och vattenpipa ftw.



Hade inte kamera med så jag var tvungen att ta kort med mobilen, därför är bilderna inte så bra.
Den tredje personen som bor med oss heter Maria och hon vill inte dela tvättmedel med oss utan gömmer det i garderoben. Så när Andreas och jag kom hem blev vi busiga och skrev en lapp.


Kommentarer
Postat av: PAPPAN

Ens far är kärleksfull

Ens killkompis är lekfull

Ens kille är ofta full

Två av tre är ett mycket bra resultat. Take Your choice!!

2009-11-06 @ 16:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0