Äntligen framme

Nu är jag framme på Teneriffa! När jag kom fram möttes jag av två superglada tjejer som ni kan lista ut vilka de är om ni har läst tidigare inlägg. Det var jättekul att träffa dem igen! På flygplatsen hälsade jag på de flesta guiderna och träffade även de andra som anlände idag, två tjejer som är reseledare och en tjej som ska jobba på Sunwing. Vi åkte till våra lägenheter i las Vinas och fick reda på vart vi skulle bo och med vilka. Här kan vi snacka om att jag har haft tur. Jag har fått den så kallade "ikea"lägenheten och det betyder att den har helt nya snygga möbler, liten platt-tv, nyrenoverat kök och fräscha badrum och det är också den enda lägenheten med internet!! Inte för att skryta men det är NICE!!! :D Jag brukar inte ha tur men här drog jag högsta vinst på lägenheterna.
Innan var jag och Camilla och åt middag, shoppade lite och handlade mat m.m. Så nu sitter jag här på balkongen i solnedgången, käkar vindruvor och njuter av min första kväll på Teneriffa!


Kommentarer
Postat av: Yass

Hej fis. Hoppas du har det bra! Jag är superavundsjuk! Puss

2009-10-07 @ 12:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0