Första dagen

Idag har jag varit på båttur! Vi har badat vid några av europas största klippor, solat, druckit champagne och framför allt sett massor av valar och delfiner! Valarna såg vi på lite längre avstånd men de var ändå ganska nära men delfinerna var precis vid sidan av båten och hoppade och lekte.
Tyvärr hade jag inget batteri på min kamera men jag lyckades ta en bra bild med min mobil. Men Ramona hade sin kamera med och tog massor av bilder så när jag har fått hennes bilder så kommer jag att lägga upp mer från dagen!

Tre stora delfiner och en bebis-delfin :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt gumman! Ser nu fram emot att få ditt spanska telefonnummer. Älskar dig! Puss o kram//Mamma

2009-10-07 @ 21:46:53
Postat av: Julia

Tufft! Jag vill också se!

2009-10-08 @ 09:18:29
Postat av: Fadern

Jag längtar redan efter Dig och är glad att Du är glad. Var rädd om dig min babyhelfin.pappan

2009-10-08 @ 12:19:38
Postat av: Fadern

ps Du kommer att se de stora fiskarna bättre nästa år. Då är det valår...Se upp med de fula så länge. Puss igen. Pappan.

2009-10-08 @ 12:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0