Thomas Cook-kväll

På onsdagskvällen var vi bjudna på en stor fest av Thomas Cook. Thomas Cook är den koncernen där Ving bland massor av andra resesällskap ingår. De som var bjudna var Thomas Cook United States, Thomas Cook Germany och Thomas Cook Northern Europe. Det var en underbar kväll.
Vi började med att mingla runt och då bjöds vi på olika drinkar som bland annat strawberry daiquiri, champagne och mojito och lite aptitretare som sushi, lax och olika sorters skinka med mera.
Tittar du på första bilden jag har lagt upp så ser ni att jag har växter och stenar bakom mig. Där gick det runt människor i gammeldags kläder och hade ett slags skådespel hela kvällen. Ibland rörde de sig och ibland stod de helt stilla så att man trodde att de var statyer!


Efter minglet var det dags för middag. Där bjuds det på en förrätt, tre huvudrätter, en efterrätt och dricka som rött vin, vitt vin och bananlikör. Under middagen snackade företagets högsta chefer, bland annat Sam Weihagen som är vår chef. Riktigt häftigt att se dem. Det var också en kändis i spanien som sjöng för oss och när ingen var på scenen spelades bland annat house av en DJ högt uppe i den stora salen.

Många olika sorters glas

Salen var full av stjärnor och en måne i taket

Högsta cheferna

Vi lärde känna några engelsmän från Thomas Cook UK.


En av våra ställde upp och sjöng "Mercy"

Efteråt blev det utgång!

Kommentarer
Postat av: Julia

"the only drink more gay then strawberry daiquiri is sperm"

2009-10-11 @ 12:11:57
Postat av: Fadern

Fy på Julia. Hur vet hon det. Skulle hon inte hålla sig till bananlikör?

2009-10-12 @ 18:01:50
Postat av: Julia

Skulle jag hålla mig till bananlikör? Förresten så är det ju citatstecken, vilket innebär att det inte är mina egna iakttagelser. Jag tyckte bara att det var ett passande citat i sammanhanget...

2009-10-14 @ 14:01:47
Postat av: Julia

Skulle jag hålla mig till bananlikör? Förresten så är det ju citatstecken, vilket innebär att det inte är mina egna iakttagelser. Jag tyckte bara att det var ett passande citat i sammanhanget...

2009-10-14 @ 14:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0