Siam Park

Idag har jag, Madde och Elin varit på Siam Park. Det är ett stort vattenland uppbyggt i thailändsk miljö och helt otroligt kul! De har enorma åkattraktioner för en, två, tre eller fyra personer på samma gång. De har en lång kanal där man åker igenom hela parken, ner för en stor fors och sedan ner i ett rör under vattnet där man får se massa fiskar. De har till och med en konstgjord strand med äkta sand inne i parken där det kommer superhöga vågor, eller snarare tsunamis, som man kan åka med! Det är svårt att förklara hur grymt det egentligen är men jag kan säga att jag kommer att hänga här nästan alla mina lediga dagar! Alla ni som hälsar på - Siam Park är ett MÅSTE!
Jag hade ingen kamera med mig men här kommer lite bilder som jag har tagit från internet så ni kan få en liten bild av hur det ser ut:

Den konstgjorda stranden

Jättevågorna

The dragon där man åkte 4 st

Tunneln under vattnet


Kommentarer
Postat av: fadern

Din blogg är nu 100%. Puss!

2009-10-19 @ 19:27:41
Postat av: fadern

Din blogg är nu 100%. Puss!

2009-10-19 @ 19:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0