Spännande!

Ikväll åker jag! Klockan elva ikväll kör jag och pappa till arlanda. Det tar ca 6 timmar upp härifrån så vi kör så att jag kan checka in direkt när vi kommer fram. Sedan bär det iväg till mitt nya hem för ett halvår! Planet lyfter 07.30 och jag är framme på Teneriffa kl 12.25 där jag kommer att möta upp de andra guiderna som kommer ungefär vid samma tid. Det ska bli sååå kul :D Imorgon kommer också två av mina tjejkompisar vid samma tid, Camilla och Ramona. Jag är superglad att jag ska jobba med dom!

Jag och min vapendragare Camilla. Nu blir vårt dream-team ännu bättre med Ramona också. Compostela Beach Club kommer att vara Teneriffas bästa hotell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0