Första dagen

Nu har jag precis kommit hem från min första flygplatsdag här på Teneriffa. Det var härligt att ha lite gästkontakt för första gången på över en månad! Tranfern hem åkte jag med Fredrik och vi pratade mycket med gästerna som alla var väldigt gulliga. Det är mest äldre och barnfamiljer som åker och de är alltid lätta att ha och göra med.
Nu ska jag, Ramona och vår chef Hanne åka ut till hotellet och fixa iordning OpenHouse. Imorgon börjar vi jobba på hotellet! Jag skriver nog igen senare ikväll
Hasta Luego

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej sötis! Jag kan ana mellan raderna att du är sugen på att börja jobba igen. Kommer att gå sååå bra även denna säsong! Pussar och kramar

2009-10-13 @ 22:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0