"Semester" i Sverige.

Hej alla trogna läsare. Jag är förvånad men glad att ni hänger kvar även fast den dåliga uppdateringen!  Sorry för det men jag har inte tillgång till internet så det är min ursäkt. Jag lovar att det ska bli bättre, speciellt om jag har internet i min lägenhet på Teneriffa!
Nu sitter jag hemma hos min brorsa Fredrik och hans flickvän Maja på Gullmarsplan i Stockholm. Igår var jag ute med mina två bröder, Maja och deras kompisar på söder. Det var riktigt kul.
Dagen innan, i fredags så var jag, Erika, Johanna, Malin, Viktoria och Emelie ute men i den snobbigare delen av stockholm. Det började hos Erika där det blev väldigt många drinkar för allas del. Så lagom sliriga åkte vi in till stan där det blev ännu fler drinkar på White Room. Där var det enbart "män" med lite för mycket hårgelé och tjejer med en aning stora silikonbröst, läppar, rumpa m.m för min del. Det blev en lång kväll som gick jättefort. Kanske för att halva delen av kvällen var en enda stor dimma. Helt galet men vi hade i alla fall jättekul!
Dagen efter vaknade jag och Erika upp hemma hos henne som två riskakor. Eftersom jag har semester nu ville jag ut igår också men det var det ingen av mina vänner som orkade. Som min bror uttryckte sig: Det krävs en reseledare för att orka med det. Han kan ha en poäng där.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte uppdatera lite oftare och svara på de frågor du fått?



2009-09-26 @ 13:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0