Ny destination

Nu är jag hemma från Mallorca! Jag vet, det kommer väldigt hastigt och utan förvarning men nu väntar nya mål! Jag har blivit erbjuden att åka till Teneriffa i vinter och självklart sagt JA! Jag kommer att jobba med Camilla, en dansk tjej som jag har blivit väldigt nära vän med och en norsk tjej, Ramona som jag umgicks mycket med på guideskolan. Vi tre kommer tillsammans att jobba på hotell Compostela Beach Club vi åker alla tre dit den 6 oktober. Så nu kan ni fortsätta följa mig i mitt reseledarliv men på en helt ny destination. Dock fortfarande i spanien, landet som jag har förälskat mig i!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter hur roligt som helst! Lite frågor om jobbet.



Åldersgräns?

Krävs körkort?

Svårt?

Vad gör du ungefär?



Är väldigt intresserad av reseledarjobbet, speciellt barnledare.

2009-09-10 @ 19:59:24
Postat av: Erika

LOTTAAAAAAAAAAAAAAAA! Ditt mongoface :D

Hör av dig, impulsive biatch. <3

2009-09-11 @ 00:35:22
URL: http://nanni.blogg.se/
Postat av: emelie

hej!



hittade din blogg i ett forum på resedagboken. Eftersom jag själv pluggar turism just nu, är det jättespännande att läsa om din vardag som redan är ute i "verkligheten".

Keep up the good work!

och hoppas du kommer trivas bra på Teneriffa!

2009-09-11 @ 17:35:39
Postat av: Jenny

Jag har själv funderat lite på att jobba utomlands... tex som barnledare. Är det något du rekomenderar? :)Är färdig förskolelärare vid årsskiftet, men känner att jag skulle vilja testa på en säsong i utlandet, innan man fastnar här hemma med jobb osv.

2009-09-20 @ 15:01:38
URL: http://jennyssen.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej på dig!



Hittade din blogg av en slump och har suttit och läst igenom lite och måste bara säga GUD VAD KUL jobb du verkar ha!



Jag är själv intresserad av att åka och jobba som barnledare utomlands. Jag har gått barn och fritid på gymnasiet, jobbat 1 år på förskola, samt varit idrottsledare 3 år.



Är det bra kvalifikationer? :)



Hur gick du tillväga för att få det jobb du har? :)



Kram på dig!

2009-09-23 @ 16:18:52
URL: http://lindaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0