White party

Här kommer lite bilder från när vi var på en festival ute i Port de Pollenca.
Det var helt fantastiskt. Alla var klädda i vitt, vita skynken och dekorationer hängde ner över dansgolvet upplyst av olika ljusspel, det singlade ner skum som såg ut som snö och i mitten på ett upphöjt bås stod DJ:n och spelade härlig musik. Drinkarna var billiga, det var härliga människor och det bästa av allt, inga turister utan bara en 100% spansk festival!

Leonardo, Linn, halva jag, Raul, Marjolein och Fernando

Jag råkade trampa på honom med högklackat :P

Alla tyckte att vi såg ut som ABBA

Linn ser lite lost ut i skummet. Jag ser bara full ut.

Fluff :)

Min ängel och jag


Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

kikar in :)

allt bra idag?

puss

2009-10-01 @ 21:38:41
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0