ABBA Night

Igår var vi bjudna på underhållning och trerätters middag på SunPrime. Det var några av Sunwing-showartisterna som har en "turne" med en Abba show. De var både duktiga och roliga och sjöng många av abbas låtar under hela kvällen. De sjöng till och med några låtar från musikalen Chess som B&B har skrivit. Ni som känner mig vet precis hur mycket jag älskar musikaler så det tyckte jag om!
Tyvärr så hade jag nästan inget batteri på min kamera så jag kan bara dela med mig av en bild som jag hann ta innan kameran dog, och det är på mig och Jonas (som jag också ska arbeta med på Mallorca) innan showen.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Mmmm...jag känner också en tjej som sjunger låtarna ur Chess på ett fantastiskt sätt ;)



Vi ses snart!!! Puss//Mamma

2010-03-12 @ 21:56:34
Postat av: Yass

Vad fin du är!

2010-03-16 @ 09:32:43
URL: http://dubbelparkering.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åh Jonas, Vad roligt att se dig här i en av mina favoritbloggar :)



/Carolina, Ays, sep-09

2010-03-20 @ 04:55:50
URL: http://casson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0