Mini-karneval

Just nu pågår karnevalen i Los Christianos. För några veckor sedan var det karneval i Santa Cruz, den andra största i världen. Den åkte jag också självklart på, eller rättare sagt jag höll utflykt för gästerna upp till karnevalen så därfifrån har jag också bilder som ni självklart ska få se - så fort jag har listat ut hur man lägger över bilder från mobilen till datorn, hehe. Så länge kan ni få se lite bilder från när jag, Ramona och Julie var på den i Los Christianos! Den var ganska liten och jag skulle inte riktigt kalla det för karneval, snarare för tivoli, men hur som helst hade vi väldigt kul!


Den vill jag åka!

Eller ska vi verkligen..?

Vi åkte!

Jag blev ganska medtagen av turen, som ni kan se på sminket

Sedan var det dags för nästa åkattraktion

Den tyckte Julie var kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0