Por cierto

För ett par dagar sedan kom min chef och sa att hon måste snacka med mig. Shit tänkte jag, eftersom jag alltid blir nervös när folk inleder med den meningen. Men det visade sig att Sungarden-chefen i stockholm hade skrivit ett mail till min chef där hon erbjöd mig platsen som SunGarden Lead på Mallorca!

Jag hade redan fått mitt första val som var vanlig Sungarden guide (Ni vet det jag alltid har jobbat med, aktiviteter m.m) på SeaClub och skulle egentligen åkt dit i april, men nu när jag istället har fått ny tjänst som lead, åker jag till Mallis redan den 27 Mars!

Jag har inte arbetat som Lead förut så jag kan ännu inte förklara exakt vad det är jag ska göra men såhär står det i beskrivningen av tjänsten:
Som lead ansvarar du för att planera och genomföra aktiviteter och arrangemang för barn och vuxna på hotellet. Huvuduppgifter är att säkra den familjära och trevliga stämning som ska råda på SunGarden. Du är kontaktperson till servicechefen på resmålet. Vi ser gärna att du som SunGarden Lead har tillräckliga kunskaper för att kunna fungera både som Sports- och Children Host.
Det kommer bli så kul! Jag längtar redan.


SeaClub


Kommentarer
Postat av: Yass

OMG!! Amazing baby! Jag är så glad för din skull!!

2010-03-02 @ 07:46:15
URL: http://dubbelparkering.blogg.se/
Postat av: Fadern

Jag är STOLT! Du är som klippt och skuren för en karriär i resebranchen; klok,social,ambitiös,kunnig och snygg! Vad mer kan man begära?

2010-03-03 @ 15:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0