Fiesta con los conductores de wawas

Kommer ni ihåg att vi var på den glade viking med busschaufförerna för ett tag sedan? Här kommer lite bilder från kvällen som var helt galen och väldigt rolig!

Jag, Philip och Andreas med några av busschaufförerna



Vi lyckades få upp dem till dansgolvet

Men för att behålla vår coola image dansade vi inte...

...utan jobbade istället på vårt coola appearance.

...och det verkar det vara fler som gjorde

2 galna danskar som dansar en dansk dans

Världens bästa busschaufförer


Kommentarer
Postat av: julia

ser ut som att ni hade kul =) hur länge ska du vara i mallorca? hur länge brukar man jobba på ett resmål? :)



sv: hihi, jag förstår att du inte har tid :) tack för svaret :)

2010-03-26 @ 13:23:28
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Johanna

Den är dyyyyr! ca 27000 kr.. jag har blivit ruinerad, men va gör man inte :P utbildningen är 4 veckor lång, och lätt värt det. har bara hört positiva saker om utbildningen, den verkar supekul :) btw, vilket resemål kan du rekommendera? är det något man ska akta sig för?

2010-03-27 @ 17:08:15
URL: http://johannaandersson.blogg.se/
Postat av: miriamgelotte

Hej! Jag tycker din blogg är superbra och speciellt lite spännande att läsa då jag själv vill bli reseledare! skulle du inte kunna göra ett inlägg om vad man som reseledare absolut måste ha med sig på sin resa, lite trevliga tips helt enkelt! annars super bra blogg!

tack på förhand och

keep up the good work! :)

kram, miriam

2010-03-30 @ 19:30:44
URL: http://miriamgelotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0