Sunwing show

Nu sitter jag i mitt rum och chillar lite. Det är skönt för jag bor precis mitt emot Sunwing så det tar en minut att gå till jobbet (och till stranden). Jag har en liten paus nu innan jag ska tillbaka till jobbet igen då jag ska spela Minigolf och efter det slutar jag för dagen. Senare idag ska jag och ett gäng andra tjejer åka till Can Picafort och gå på ett Zumba-pass! Det ska bli kul.

Igår kväll gick vi och såg på Sunwing-showen. Det var nästan bara vi där men det är ju för att det fortfarande är så tidigt på säsongen. Så så klart kommer vi för att stötta våra kollegor! Dessutom är de helt fantastiska på att sjunga så det är härligt att se på.


Tjejen till vänster är min roomie.

Tiyo fick en kärlekssång




Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Charlotta!

Hittade dig på resdagboken, jag kmr själv åka till Mallorca nästa vecka för att vara au pair där fram till augusti. Känner ingen än så hör av dig om du vill hitta på ngt! Mejla lr lägg till mig på facebook, heter Julia Storck =)

kram!

2011-04-14 @ 16:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0