S

Igår mötte jag upp kollegorna på kvällen för att sedan gå och äta världens bästa thai-food. Efter det såg vi Sunwing-showen och avslutade sedan kvällen med en öl på Shamrock.

Idag är det maskerad på G, med temat S. Alla har haft väldiga problem med att bestämma sig, ramarna är ju väldigt stora, men nu tror jag alla är redo och har gått ganska mycket in för temat. Det kommer en väldans massa folk, mer än vi hade räknat med, men så länge alla är utklädda så finns det stjärterum! Det kommer att bli superkul, jag uppdaterar imorgon med bilder från festen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hamnade här inne av en slump, kul att läsa även om jag inte känner dig:)



Kan inte du skriva ett inlägg och berätta om själva reseledarjobbet som sådant?

Var ska du jobba till vintern?

Finns det någon snittlängd på hur länge folk jobbar som reseledare? (Jag inbillar mig ju att det inte är så många år).

Finns det en hierarki (som på andra jobb) som tex att man inte får jobb på SW första säsongen?

Vad är medelåldern på en reseledare? Yngst/Äldst?

2011-07-07 @ 08:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0