Onsdag

Igår var jag, mamma och Ramona och åt på favoritrestaurangen Bodega De´s Port och åt tapas. Mamma har varit här i snart 2 veckor och tråkigt nog åker hon hem på lördag. Men en god nyhet är att samma dag hon åker hem kommer min älskade Johanna och hälsar på i en vecka! Johanna är verkligen min trognaste besökare. Hon kom och hälsade på två gånger min första sommar här på Mallorca, en gång förra sommaren och nu kommer hon igen! Underbart! Den här gången tar hon med sig Rebecka, en söt tjej jag har träffat ett par gånger förut som det också ska bli kul att träffa igen.

Idag slutade jag tidigt, så snart ska vi gå ut och titta i lite affärer och senare gå för att se Sunwing-showen, den bästa i Alcudia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0