Äntligen!

Nu har mamma kommit med datorn, jag har fått tillbaka mina pengar för det som blev stulet på försäkringen, och igår köpte jag en ny kamera! Så nu kickar jag igång bloggen igen och startar med lite bilder jag tog på mitt rum igårkväll efter att jag och mamma kom hem från Palma.
Såhär ser det ut när man kommer in i rummet.
Här är min säng. Och pojkvän som kollar fotboll. 

Min älskade alldeles egna balkong!

Med utsikt över havet.

Och imorse tog jag några fler bilder:

Min underbara stora garderob med glasdörrar

Balkongdörrarna

Och en del av balkongen i dagsljus

Utsikten


Kommentarer
Postat av: julia

mysigt :D

2011-06-05 @ 17:33:20
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0