7 December 2010 Thailand - Thaimiddag

På kvällen, efter att vi återhämtat och framför allt tvättat oss efter grottorna gick vi ut och åt middag på ett av ställena vid hamnen, som ni såg i några inlägg tidigare. Så himla mysiga restauranter, på pelare mitt ute i vattnet!
Här är jag och finska Essi som också kommer att jobba på Mallorca igen i sommar.

Elin & Linn

Det här var nog det godaste jag har ätit i hela mitt liv. Nej men i Thailand i alla fall. Riktiga nudlar med kyckling och grönsaker. Mums!

Vi började tveka på om Elin kanske sett ett videoband hon inte skulle... (ok jag hörde själv hur det lät och sådana filmer kanske hon också har sett men just nu syftar jag på The Ring alltså, haha)

Som sagt... Kolla Elin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0