Miniland!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej :) Jag kommenterade ett av dina inlägg innan, men såg att det skrev du 2009 tror jag, så tänkte att om du inte ser det så ser du förhoppningsvis detta :) Googlade på Reseledare blogg Ving och där kom du upp så tänkte, what the hell, skriv en kommentar, hehe.

Iaf, ditt jobb verkar superintressant, och när jag läser om det känner jag bara att det är precis så jag också vill ha det! Jobba utomland, för Ving, helst på Kanarieöarna eller i Spanien. Jag har ansökt om att bli reseledare för Ving och om en månad så ska jag upp till Stockholm på intervju. Jag är jättenervös, och tänkte att du kanske har några tips och råd osv? :) Jag är sååå nyfiken på hur ditt jobb ser ut, hur det känns att vara borta från familjen osv, och jag hade verkligen uppskattat om du kanske en dag när du har tid kontaktat mig och svarat lite på mina frågor? Se nu inte detta som något tvång :P Men hade varit så snällt! Lättast på email.

Hoppas att du har det jättebra och roligt med det du gör nu, och förhoppningsvis så hörs vi via mail :)

Ha det bra!

Mvh/Kram (vilket som nu passar bäst :P)

Jessica

2011-10-25 @ 23:47:50
Postat av: Veronica

Hej Charlotta!

Har pratat med dig tidigare, då du kommenterde ett inlägg i min blogg angående min dröm att få åka utomlands och arbeta som barnledare. I vilket fall har jag nu äntligen blivit kallad till intervju. Åker till Stockholm om drygt två veckor. Känns jättespännande och roligt! lite nervöst dock också naturligtvis. Tänkte höra med dig om du kommer ihåg hur många det var på ett ungefär som blev kallade till dessa intervjuer? mest för att få veta hur stor konkuransen är, även i fall jag förstår att den är tuff. Mer tips på vad man skall framhäva i sin presentation och övriga tips för att lyckas? Har du varit på mallorca hela tiden? eller andra resmål? Vilket rekomenderar du? Hoppas verkligen på att få komma i väg. Hoppas du har tid och lust att svara på mina frågor. Du kan skriva i min blogg.

Hälsningar Veronica.

2011-11-04 @ 22:27:42
URL: http://weronic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0