Onsdag

Nu sitter jag på kontoret. Idag har vi haft genomgång av reklamationer, veckomöte och sedan genomgång av reseförsäkringar. Viktigt att veta med gud så långtråkigt, nästan 5 timmar av att bara lyssna. Jag har ju fått exakt samma information en gång innan. Men men det är bra att höra det flera gånger så att jag kan vara 100% säker och slippa ringa min chef när jag hamnar i situationer då jag ska betala ut pengar med mera.

Förresten för er som har undrat över bilden längre ner på inlägget Thomas-Cook kväll så nej: Det hände inget mellan mig och shorty-blueshirt eller mellan Ramona och mr tight-pants. En lite längre man tack. De var bara trevliga britter som var kul att snacka med!

Ikväll är det öppningskväll på den glade viking!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, glade viking är ju toppen:D

2009-10-14 @ 18:06:45
Postat av: angelique

åh va roligt! kika in på glade viking och säg hej till tusse och joni från mig! :)

du verkar ju ha det toppen där iaf! :)

2009-10-14 @ 18:07:35
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0